ILMAINEN TOIMITUS

yli 200€

Palautus 14 päivää

Mukava vaatetus

Katso tiedot

Ota yhteyttä

Tietoja

Usein kysytyt kysymykset

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Toimitusaika Suomessa on 3-5 työpäivää UPS Standard: llä tai 1-3 työpäivää UPS Saver. Ota yhteyttä vain silloin, kun tämä aika on kulunut.

Mitä toimitustapoja tarjoatte?

Toimitustapa, jota tällä hetkellä tarjoamme, on UPS.

Miten voin seurata tilaustani?

Kun olemme lähettäneet tilauksesi, saat sähköpostitse seurantalinkin, jonka kautta voit seurata pakettisi toimitusta. Muistathan, että voi mennä jopa 48 tuntia, ennen kuin tilaus on seurattavissa.

Mitä maksutapoja hyväksytte?

Hyväksymämme maksutavat ovat lasku (Klarna),, korttimaksu Klarna välityksellä, luottokortti, Suomen pankkitoiminta ja PayPal.

Olen tehnyt tilauksen. Voinko vielä vaihtaa toimitusosoitetta?

Jos haluat vaihtaa toimitusosoitetta, sinun tulee ilmoittaa siitä sähköpostitse (info@ielm.fi), asiakaspalveluun viimeistään seuraavan päivän aikana.

Olen tehnyt tilauksen. Voinko vielä lisätä siihen tuotteen?

Alamme käsitellä tilaustasi välittömästi tehtyäsi sen. Jos haluat lisätä tuotteen tilaukseesi, tee uusi tilaus verkkokaupassa. Yritämme mahdollisuuksien mukaan lähettää sen samassa paketissa.

Miten palautan tuotteita?

Jos tilaus ei vastaa tarpeitasi, voit palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta palauttamalla tavarat. Huomaa, että yksilöllisiä tuotteita koskevat erityisedellytykset, koska ne on suunniteltu vain sinulle. Tämä tarkoittaa sitä, että emme hyväksy palautusta. Voit palauttaa ei-yksilöllisen kohteen 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta : n kanssa 6 euron lähetyskulut palautetaan sinulle. Muut toimituskulut ovat meille vastuussa. Saat palauttamisilmoituksen ja palautusnumeron sähköpostilla (info@ielm.fi), vain pyynnöstä. Tuotteiden on oltava käyttämättöminä. Takaisinmaksu suoritetaan 10 arkipäivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta. Jos asiakas palauttaa kaikki tilatut tuotteet, asiakas saa, kun iELM vastaanottaa palautetut kohteet, lunastuksen täyden hyvityksen, josta on vähennetty 9 euroa PostNordilla, tai 6 euroa ja UPS: n lähetyskulut toimitukseen. 6 euron toimituskulut palautukseen.

Mitä teen, jos haluan vaihtaa tuotteen?

Perusideamme ovat pienet kokoelmat, joten valitettavasti emme voi kovin usein antaa mahdollisuutta vaihtaa tuotetta. Jos haluat toisen koon tai kokonaan toisen tuotteen, pyydämme tekemään uuden tilauksen ja palauttamaan tuotteen, jota et halua. Tuotteita, joihin on lisätty personoitu nimi, ei voida palauttaa. Asiakaspalveluun ei tarvitse ottaa yhteyttä ennen palautuksen tekemistä.

Emme ota vastaan puhelimitse tai sähköpostitse tehtyjä tilauksia. Voit tehdä tilauksen älypuhelimellasi tai verkkosivustomme kautta. Jos sinulla on muuta kysyttävää, napsautathan tästä

Aukioloajat

Maanantai - Perjantai08:00 - 16:00
Tauko11:00 - 12:00

Varasto

Filip and Family SRL(iELM)
Str. Principală, nr. 22
Petrești, Dâmbovița, România
VAT number: J15 / 611 / 2015

Ota yhteyttä

E-mail: info@ielm.fi (Suomalainen)
Haluatko ottaa meihin yhteyttä toisella kielellä?

info@ielm.fi (Suomalainen)
support@ielm.se (Svenska)
service@ielm.de (Deutsch)
kontakt@ielm.at (Österreicher)
kundeservice@ielm.dk (Dansk)
klantenservice@ielm.nl (Nederlands)
contacto@ielm.es (Español)
assistance@ielm.fr (Français)
suport@ielm.ro (Română)
help@ielm.us (English)
customerservice@ielm.co.uk (English)
obsluga.klienta@ielm.pl (Polska)
toetus@ielm.se (Estonian)
podpora@ielm.cz (Czech)

Puhelinnumero: 0040345401603; 0040345401601;

Lähetä meille sähköpostia

Hyväksyn, että iELM käsittelee ja säilyttää henkilötietoni, jotta minuun voidaan ottaa yhteyttä pyyntöni suhteen.

Ole hyvä ja kirjoita alapuolella olevat kirjaimet